پرسش‌های متداول

سوالات متداول را می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

برای برطرف کردن این مشکل با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.
شما می توانید سوالات خودتون رو در قسمت نظرات دوره ی مورد نظر درج کنید. مدرس دوره بعد از مدت کوتاهی به شما پاسخ خواهد داد.
در صورت کسر وجه از حساب شما و ناتمام ماندن عملیات خرید وجه کسر شده توسط بانک حداکثر تا 72 ساعت به حساب شما برمیگردد.
با پشتیبانی مطرح کنید. تیم فنی ما بعد از بررسی های لازم و نیازسنجی از مخاطبین نتیجه را به شما اعلام خواهد کرد.
تیم فنی ما تمام تلاش خود را برای بدون اشکال بودن دوره ها انجام میدهد. در صورت وجود چنین مشکلاتی حتما با پشتیبانی مطرح کنید و از ما هدیه آموزشی دریافت نمایید.
در صفحه مربوط به هر دوره تمامی اطلاعات لازم نوشته شده است.
بله برای استفاده از محصولات و بهره مندی از خدمات بیشتر عضویت در سایت لازم است.
فایل راهنمای دانلود را مطالعه کنید. در صورت بروز مشکل با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.
تمامی دوره ها دارای پیش نمایش هستند. می توانید به صورت رایگان در آپارات یادینت مشاهده کنید.
بله! برای سفارش محصول به صورت فیزیکی با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.
برای باز کردن فایل های دانلودی نیاز به نرم افزار winrar دارید. در صورت دیدن خطا هنگام باز کردن از بروز بودن نرم افزار خود مطمئن شوید. اگر باز هم مشکل برطرف نشد با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.
تمامی ویدئوهای آموزش با فرمت mp4 می باشند. از نرم افزار های پخش شناخته شده استفاده کنید.
فایل ها و پروژه های مورد نیاز که در هر قسمت تدریس می شوند درون پوشه Project در فایل فشرده همان قسمت می باشد.
در برخی دوره های آموزشی کلاس های حضوری هم در حال برگزاری هستند. می توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

پاسخ خود را در سوالات متداول نیافتید؟